Életem leglehangolóbb napja...

Címkék: ezmegaz

2009.09.14. 18:58 - sztocsi

Volt a mai. Először is: utálok kórházba menni. Még vizsgálatra is. És a MÁV kórház amúgy sem a kedvencem. Főleg úgy, hogy 2,5 órát kell várnom 5 percért a huzatos folyosón, a kórtermek mellett. És nem derített jobb kedvre a mellettem ülő két mellrákos nő sem.

Nem segített az sem, hogy a Coco Chanelről szóló könyvemet vittem magammal. Szegény nő élete megérdemel egy egész bejegyzést... Összefoglalom: nem túl vidám olvasmány.

Nagy nehezen kijutottam a kórházból, de sajnos pont egy olyan trolira sikerült felülnöm, ami a Keletibe ment. Hatalmas baklövés volt részemről, de késő bánat. Mire átevickéltem a trolitól a metróig, már csak egy gondolat járt a fejemben: csak érjek minél előbb haza! De még addig belebotlottam egy fiatal anyával és a pár hónapos babájával az aluljáróban, illetve egy bunyós kedvben lévő pasassal. Remek.

De a délelőtt nem lett volna teljes, ha nem zuhogó esőben kellett volna hazatipegnem... Ilyenkor komolyan elgondolkodom azon, hogy fogni kéne a cumót és leköltözni vidékre, messze a nagyváros minden zajától, nyűgétől és szenvedésétől.  Legszívesebben falat építenék magam köré, és még csak véletlenül se kukucskálnék ki mögüle...

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagep.blog.hu/api/trackback/id/tr851381847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timcsa 2009.09.14. 19:28:25

Teljesen jogos, én is szeretnék ilyen falat vidéken.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

antm (6) csodaország (2) divat (3) egyetem (6) ezmegaz (16) gyerekélet (10) koncert (2) kozmi (2) mozi (18) smink (15) szépség (4)

süti beállítások módosítása