ANTM s13e01-02

Címkék: antm

2009.09.13. 21:54 - sztocsi

Nem vagyok egy nagy sorozat-rajongó. Szerintem a két kezemen meg tudnám számolni, hogy rövid kis életem során hány sorozatot néztem végig. Olyanból pedig még kevesebb van, amiért eldobok mindent, leülök, és addig bámulom a képernyőt, amíg be nem adják a végefőcímet. Hát az egyik ilyen sorozat az America's Next Topmodel, avagy a Topmodell leszek.

Az egyik magyar csatornán adták elég sokáig, előlről hátra és hátulról előre, de csak az első 10 évadot vették meg. Pedig ezen a héten már a 13. széria indult az USA-ban. Ha engem kérdeztek, pont a kimaradó fejezetek a legjobbak. De ez már a múlt, kár is beszélni róla. Az új sorozatról azonban akadnak megosztásra váró gondolataim. (Gondolom sokan nem látták az új részeket, ha kell valakinek, szívesen odaadom!)

Először is: most először, Tyra csak alacsony lányokat engedett be a házba. Ha 168 centinél magasabb vagy, mehetsz is haza! Keményen le is mérték őket a válogatáson. Vajon ez most tényleg "out of the box" törekvés, vagy csak reklámfogás? Van ezeknek a lányoknak ténylegesen esélyük a nagybetűs divatiparban? Mindenesetre történnek magalázó dolgok szegényekkel. Nincs egy percnyi műsoridő, ahol ne hangsúlyoznák, hogy ők milyen icike picikék. A zsűri elé például előírás szerint lapos cípőben kellett érkezniük. Bár ha engem kérdeztek, ezt Tyra sínylette meg a leginkább. Amikor a műsor végén megölelte a távozó "normál, emberi léptékű" lánykát, egy monstrumnak tűnt. Komolyan, fogok róla képet keresni, ígérem.

Ha már a lányoknál tartunk: én most még nem látok egyetlen lányt se kiemelkedni, ettől nekem izgalmasabb a verseny, másnak biztos unalmas. Ki-ki döntse el. Azért leszögeznék pár dolgot: nem szeretem, ha egy modell panaszkodik. Akár a szőkített szemöldökéről, akár a sminkjéről, vagy a ruhájáról van szó. Én hazaküldeném az ilyet. Azonnal. A másik pedig, hogy hajrá, hajrá, Bloody Eyeball! :) Benne látom a legtöbb potenciált, ami a külsőségeket illeti. De ezzel az aszociális viselkedéssel sajnos sehova se feg eljutni. Vajon sikerül-e Mr. Jaynek, és a többieknek kiugrasztani őt a saját kis világából? Számomra ez most a legnagyobb kérdés.

Ja, és még egy, szakmai(bb) jellegű megjegyzés: Hová tűnt Sutan???
 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagep.blog.hu/api/trackback/id/tr821379930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

antm (6) csodaország (2) divat (3) egyetem (6) ezmegaz (16) gyerekélet (10) koncert (2) kozmi (2) mozi (18) smink (15) szépség (4)

süti beállítások módosítása