Version 2.0

Címkék: kozmi

2009.09.22. 22:30 - sztocsi

Az embernek ki kell találnia magát. Újra és újra. Más dolgok érdekelnek pelenkásként, pattanásos kamaszként és fiatal szülőként. A sikert és csillogást hamar felváltják a világmegváltó, magasztos gondolatok, az ész és a tudományok utáni vágyódás. Aztán az ember már csak meg akar élni valahogy, az egyfajta "grátisz", ha még élvezi is a munkáját. És amikor ott állsz a rajtrácsnál, elgondolkozol rajta, hogy mi az, amiből el tudod tartani a családodat, némi tehetséged is van hozzá, és szereted is.

Hát én itt tartottam 24 évesen. De talán megtaláltam végre a számításomat, talán találtam végre valamit, amiben el tudom képzelni magamat. Hogy egészen pontosan mi az, azt még nem mondom el, babonás vagyok. Azt azonban már sejtitek, hogy a smink szerves része ennek. És most elárulok még egy nyomot: a kozmetikának is köze van hozzá. És én eltökélten (talán még sose voltam ennyire magabiztos a "szakmámat" illetően) lépdelek a cél felé.

Ma volt az első napom a kozmetikus iskolában. Nem mondom, hogy soha még ennyire nem élveztem semmit, de legalább láttam a célt, tudtam, nem hasztalan a ráfordított idő.

A kisfiamra gondoltam közben...

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagep.blog.hu/api/trackback/id/tr941400676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

antm (6) csodaország (2) divat (3) egyetem (6) ezmegaz (16) gyerekélet (10) koncert (2) kozmi (2) mozi (18) smink (15) szépség (4)

süti beállítások módosítása