Arra gondoltam...

Címkék: egyetem

2009.09.07. 20:22 - sztocsi

Hogy alkotok egy kisebb képzavart, és most rögtön megírom az egyetemes posztot... :) Bakker, ez az egyetemes poszt nagyon komolyan hangzik, pont mintha valami hihetetlen fontos és mélyértelmű dolgot akarnék itt boncolgatni. Pedig egyáltalán nem.

Csupán csak arról van szó, hogy tanult kollégáim rávilágítottak egy lehetséges kiskapura az ügyemben. És nem kerül semmibe, úgyhogy megpróbáljuk, veszteni nem veszthetek semmit.

Szóval az lesz, hogy passziváltatom magam erre a félévre, és menet közben beadom azt a bizonyos kérelmet, ami miatt ide jutottam, és várom a sült galambot. Azaz, hogy visszasorolnak államira, és folytathatom szenvedéseimet.

Nem vagyok teljesen biztos benne, hogy működni fog, de mint mondtam, egy próbát megér. Lehet, hogy mégis lesz diplomám! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anyagep.blog.hu/api/trackback/id/tr441366721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

antm (6) csodaország (2) divat (3) egyetem (6) ezmegaz (16) gyerekélet (10) koncert (2) kozmi (2) mozi (18) smink (15) szépség (4)

süti beállítások módosítása